bb i segfault

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 13 Gru 2001, 20:44:57 CET

On Thu, Dec 13, 2001 at 03:20:47PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> bb, jeśli się wybierze z muzyką robi Segmentation Fault.
> Mam tak na dwóch kompach jeden na driverach z alsy,
> drugi na kernelowych.
>
> Czy u wszystkich tak jest czy tylko ja jestem takim szczęściarzem?

Teraz akurat SOA#1.
Ale pamiętam, że jak używałem i586, to bb z włączoną muzyką się wieszał
pod koniec (czarny ekran zamiast końcowych greetings).

Aha, mój aalib i bb były kompilowane dosyć dawno i na i586 - może to ma
jakiś wpływ...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/