PLD Fresh Meat

Leszek Krupiński leszek w php.net
Czw, 13 Gru 2001, 20:58:49 CET

Witam

Ship log, stardate [-30]7699.4, Arkadiusz Miskiewicz reports:

> To jest PHPNuke (swoją drogą często dziurki znajdują w tym). Pewnie
> się tym bawiłeś, a jeśli nie to mówie od razu, że wszystko (w sensie treść)
> zarządza się z poziomu www; artykuły pomieszkują w mysqlu.

Fuuuuuj. Lepiej napisać coś nowego, prostszego. Jeśli będzie
potrzebna pomoc, to jestem dosyć dobry w PHP.

Pozdrawiam

--
               Silly is a state of mind, stupid is a way of life
      http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/