kernel 2.4.16-0.3 działa

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 14 Gru 2001, 08:02:51 CET

On Thu, Dec 13, 2001 at 10:36:44PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Swoja droga, moglbys zajrzec do patcha ktory jest w 2.2.20
> (chyba od 0.5 wzwyz), ktory poprawia ten blad z za dlugimi
> o 4 bajty pakietami przy VLAN'ach.
VLANy mam tylko na 2.4 i nie jestem w stanie tego sprawdzić.
W ogóle 2.2 to mało gdzie jeszcze mam. A tam gdzie mam wolę na razie
_żadnego_ upgradu nie robić.
Mogę najwyżej "wizualnie" patcha sprawdzić, ale to tylko w przypadku
3c59x.c będę mógł ocenić.

> Patch ten potrzebuje testowania, bo nie mam wszystkich mozliwych
> kart sieciowych do testowania...
Jasna sprawa. Ale chyba pozostaje wrzucić to na ftp i liczyć że jak
będzie coś nie tak, to ktoś szybko to zgłosi.

Pozdrowienia,
	Jacek