Jak z tym fdiskiem?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pią, 14 Gru 2001, 10:04:42 CET

Witam!

Będę dzisiaj/jutro instalował PLD na jednej maszynie... i nie chcę się
zdziwić.

KTÓRY fdisk jest poprawny? A dokładniej - JAK dzielić na partycje?
Bo już sam nie wiem, która metoda będzie bezpieczna:
1. dzielenie fdiskiem z dyskietki instalatora
2. dzielenie fdiskiem z bieżącego PLD
3. olanie PLDowego fdiska i podzielenie jakimś PartitionMagickiem albo innym
   programem nie-linuxowym.

Na razie mam sytuację taką, że jak użyję kernela dystrybucyjnego (tak sprzed
mniej więcej miesiąca), to przy oglądaniu partycji stworzonych dużo
wcześniej fdisk wrzeszczy, że wszystko jest nie tak...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl