PLD Fresh Meat

Leszek Krupiński leszek w php.net
Pią, 14 Gru 2001, 12:51:51 CET

Witam

Ship log, stardate [-30]7702.6, Arkadiusz Miskiewicz reports:

> NIE. Potrzebne jest coś co ktoś aktywnie maintainuje,
> a nie napisane trochę w php i olane - tak to jest z aktualnym
> engine www.pld.org.pl. Pominę już fakt, że owo engine jest
> beznadziejne. phpnuke jest tu ok.

PHPnuke jest do kitu i powie ci to każdy, kto choć trochę zna się na
PHP. Bardzo ciężko zrobić w nim coś niestandardowego, wszystko trzyma po
bazach danych przez co ssie jak cholera, o ilości dziur już nie wspomnę.
Lepiej postawić g.... które ktoś modyfikuje niż napisać samemu coś raz a
dobrze? Jak wszystko będzie działało dobrze to to co być chciał
modyfikować, oprócz dodawania ewentualnych nowych feciurezów?

PHPNuke to wielka kobyła która jest za duża do naszych potrzeb.

--
               Silly is a state of mind, stupid is a way of life
      http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/