niech mi ktoś coś powie (i ten ktoś != kloczek)

Pią, 14 Gru 2001, 18:53:13 CET

Którą to wersję sobie przyjeliśmy bo nie wiem w końcu:

1) robimy aktualnie 1.0 i nie robimy 1.1 aż do czasu skończenia 1.0
   (tzn wolno sobie grzebać w cvsie na branchu z nowymi wersjami
    pakietów ale nie wolno ich puszczać na ŻADNE buildery)

2) robimy 1.0 ale jak ktoś chce to może robić 1.1 na branchu
   i te pakiety będą na bierząco przebudowywane na builderze 2.4
   + będą umieszczane na ftpie w katalogu devel (nest)
?

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr