malekith: PLD-doc uid_gid.db.txt

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 15 Gru 2001, 10:51:59 CET

On Fri, Dec 14, 2001 at 05:06:51PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> No to Ci podałem jak to sie stanie bez uig/gid stałego bez naj,mniejszego
> zgrzytu. Czytaj co się pisze i przestań mówić o pustym porzadku który
> niczemu innemu jak sam sobie nie służy.
> Do porządkowania jest wiele innych rzeczy.

Dwa proste pytania:

1. Po co sa inne uidy w tym pliku? Dodajac tam to kierowalem sie
analogia.

2. Jak dodac usera z zakresem uidu 100-499? (tak jak tego wymaga LSB --
albo staly uid < 100, albo dynamiczny w tym zakresie)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-