isdn4k-utils

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Sob, 15 Gru 2001, 22:47:37 CET

On Wed, 12 Dec 2001 18:56:06 +0100
Radoslaw Kintzi <radzio w student.ii.uni.wroc.pl> wrote:

> Przeprowadzilem male dochodzenie:
>
> # cat SPECS/isdn4k-utils.spec
> (...)
> Name:           isdn4k-utils
> Version:        3.1pre1
> (...)
> Source0:
> ftp://ftp.franken.de/pub/isdn4linux/utils/%{name}.v%{version}.ta
> r.gz
> Source1:        %{name}-%{version}.config
> Patch0:         %{name}-%{version}-COL.patch
> (...)

Ten pakiet to staroć na niewiele przydatna w dzisiejszych czasach.
Wydaje mi się, że lepiej skierować wysiłki na snapshoty z CVS dostępne
na ftp://ftp.suse.com/pub/isdn4linux/ lub na samego CVS'a
cvs.isdn4linux.de. Ja używam tego pakietu właściwie tylko do obsługi
AVM CAPI dla karty Fritz PCI 2.0 z ich close source :-( driverem.
Przykładowo w takim rozwiązaniu tylko najnowsze wersje oprogramowania
będą działać z PLD, bo zawierają wtyczkę do pppd w wersji 2.4.1. Nie
mogę wypowiadać się co do całości pakietu i jego pracy z innymi
kartami, ale kompilacja wygląda całkiem dobrze. Być może patche jądra
(pakiet isdn) są warte zachodu, choć w moim przypadku isdn4k-util
działa z modułami z dystrybucyjnego jądra.

Jacek

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]