róznice między kernelami...

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Nie, 16 Gru 2001, 12:13:45 CET

Tak się zastanawiam... dlaczego między 2.2 a 2.4 są różnice...
chodzi mi dokładniej o to czy dana rzecz jest w module czy statycznie
wkomplikowana. Takim przykladem dość ostrym jest:

- w 2.2 mamy wkomplikowany na stałe apm... w 2.4 nie... [sypie się
  rc.scripts]
- w 2.2 mamy wkomplikowany na stałe isa-pnp... w 2.4 nie.. [sypie się
  pcmcia]

i tak dalej... więcej nie sprawdzałem - ale przez to niektóre pakiety
są dość nie przenoszalne... szczególnie ze np: w pcmcia jest ładowanie
modułów poprzez insmod a nie modprobe... itp.. itd...

ujednolicenie tego... pozwoliło by na zmniejszenie liczby pakietów,
które muszą być inne między tymi dwoma systemami...

--
Robert J. Wozny