tym razem poldek

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Nie, 16 Gru 2001, 15:39:12 CET

Pamiętacie moje jazdy z apt'em i snort(mysql)'em? apt nie potrafił
poradzić sobie z tym że mam lokalnie wszystkie zależności spełnione i
chciał mnie na siłę uszczęśliwić inną wersją snort'a, która potrzebowała
postgresql'a. Przestałem wtedy używać apt'a i zacząłem poldka a tu dziś
niemiła niespodzianka:
[root w linux grzegorz]# poldek --upgrade-dist
poldek: snort(mysql) >= 1.8.1 is required by demarc-client-1.05.RC1-3
poldek: There are 1 unresolved dependencies.

Cholerny świat o co chodzi tym wszystkim programom przecierz jest:
[root w linux grzegorz]# rpm -q --requires demarc-client|grep snort
snort(mysql) >= 1.8.1
[root w linux grzegorz]# rpm -q --provides snort
snort(mysql) = 1.8.3
snort = 1.8.3-1

PS. Chciałbym żeby poldek miał coś ala -d w apt'cie czyli zrób wszystko aż
do momentu gdy trzeba już zrobić `rpm -Uvh *.rpm` i wyszedł (download
only) i żeby robił to do jakiegoś konfigurowalnego katalogu a nie do /tmp.
I żeby jeszcze miał opcje do konfigurowania, których pakietów nie ruszać,
nie chce żeby mi np. ruszał kernel-source i kernel-headers pomimo tego że
2.2.20 ma już release 2 to ja wole mieć 1 bo sam błąd z /usr/include/asm
poprawiłem a nie potrzebuje ściągać tak dużego pakietu np.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć