Nowe iso na ftp

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 17 Gru 2001, 00:11:14 CET

On Sun, 16 Dec 2001, Michal Margula wrote:

> A moze prosty skrypt?
>
> Kazdy chetny robi rpm -qa | mail stats w pld.org.pl i tam sie licza
> statystyki tego co najpopularniejsze?

Jaki to ma sens? Na moim komputerze (prywatnym) mam duuużo pakietów devel
i jeżeli wielu z tutaj obecnych prześle swoje listy to te dane będą....
ekhm.... mało warte.
Jeżeli już to musiałyby to być listy z maszyn produkcyjnych,
normalno-użytkowych. Wtedy to będzie miarodajne....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...