michuz: SPECS openoffice.spec

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Pon, 17 Gru 2001, 11:08:04 CET

[poniedziałek, 17 grudzień 2001], Rafal Cygnarowski napisał(a):

> Czy uzywanie sunowskiego jdk jest wymogiem? Przeciez to tylko
> ogranicza mozliwosc dystrybuowania pelnego srodowiska do
> budowania danego pakietu. Probowalem uzywac do budowania
> openoffice-a ibm-owskiego jdk i nie mialem problemow.
> Moze wiec lepiej bedzie skorzystac z czegos co mozemy
> ropowszechniac niz pchac sie w slepa uliczke???
Co prawda teraz nie próbowałem ibmowskiej javy, ale pół roku temu
OO kompilowało się _tylko_ z sunowską. Obawiam się, że ten stan nie
uległ zmianie. Poza tym do źródeł OO wrzucili źródła db3, stlport,
freetype2 i wiele innych znanych bibliotek i programów. Jednym słowem
wygląda to tak, jakby portem pod linuksa nikt się nie zajmował.

--
< < < < < < < < < *Michal Zawalich  <michuz w pld.org.pl>* > > > > > > > > > >