Nowe iso na ftp

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Pon, 17 Gru 2001, 12:40:33 CET

On Sun, Dec 16, 2001 at 03:56:28PM +0100, Jan Rekorajski wrote:

> Nie, nie, nie. Juz kiedys tak bylo. pamietasz? To nie ma sensu.
> To ze mirrory mi zarzna serwer to szczegol, ale ani wolniejsi ludzie ani
> wolniejsze mirrory nie beda w stanie nigdy sciagnac tych iso w calosci.
> Tydzien to jest najkrotszy okres majacy jakis sens.

Generowanie .iso mogłoby wyglądać tak:
- base (bootkietki, konfiguracyjne, itp.) wrzucamy na początek
- przygotowany jest plik z nazwami pakietów (od najważniejszego)
na www.pld.net.pl powinna być ankieta czego potrzebują userzy
- dorzucamy do .iso kolejne pakiety z listy
- co się nie zmieści na następną płytkę
- dobrze by było, żeby jakaś minimalna konfiguracja była zapisywana na
wszystkich płytkach

Ten schemat można zastosować także w przyszłości dla DVD-ROMów,
a także dla LS-120 lub LS-240.  Za ile można kupić dyskietkę(i) do LS-120?

To można (trzeba) zrobić jakoś tak, że mount-uje się system plików np. iso9660
na loop rw i dorzuca do tego pliku.
Mogę to zrobić, ale dopiero po świętach.

Skrypt robiący .iso powinien być na każdym mirrorze.  No bo po co przerzucać
po kilka gigabajtów codziennie.

WF