Nowe iso na ftp

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 17 Gru 2001, 15:08:33 CET

niedziela 16/12/2001 15:11:35, Tomasz Kłoczko:
> Właśnie Arek zwócił mi uwagę że poldek ma priorytety ustawianie
> pakietów i jest to opisane by example w
> /usr/share/doc/poldek-*/pkgsplit.conf.sample.gz
> Tyle że IMHO jest to ciut mało intuicyjne :)
> To znaczy pakiet który ma się znaleźć na dalszej płytce ma wyższy
> priorytet :_)

Eee, narzekasz, to dość intuicyjne - im większa wartość
tym pakiet więcej "waży" i spada niżej.

[..]
> Pytanie do Pawła jak zachowa sie definicja typu:
>
> *-static	100
> glibc-static	0

> i czy coś to bezie zależne od kolejności wymieniania tych pozycji w pliku
> z opisem priorytetów ?

Działa to tak, że priorytety < 0 są "ważniejsze", tj. pakiet który
ma -1 pociągnie za sobą swoje zależności (odwrotne) chociażby one
miały wcześniej nadane +100.

W powyższym przykładzie trzeba dać "glibc-static  -1" i wtedy
wyląduje on na 1 płytce.

> Zapewne możanby też zrzucić wszystkie perl-* po za wybranymi dalej w
> kolejce. Zapewne wiedza o ty jak wyglada sieć powiązań miezy pakietami
> też mogłaby pomóc w ustalaniu kolejności wrzucanie na obrazy. Potencjalnie
> pakiety nie wyymagane przez inne mogłby dodatawać wysoki^Wniski priorytet
> + ewentualne korekty ręczne.

Zależności są brane pod uwagę, polecam poeksperymentowanie z:

$ poldek --split=600 --split-conf=pkgsplit.conf -vvv | less

Wyrzuca to listę posortowanych pakietów wg priorytetu.