Prośba o przebudowanie evolution

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 18 Gru 2001, 09:05:17 CET

On Mon, Dec 17, 2001 at 10:10:53PM +0100, Michal Zawalich wrote:
> Dla tych co mają dostęp do builderów mała prośba o przebudowanie i wrzucenie
> do test.
>
> 1. Przebudować nspr i zainstalować
> 2. Przebudować mozillę i ew. zainstalować
> 3. Przebudować nss
> 4. Przebudować evolution
>
> Ważne jest zachowanie kolejności przynajmniej ten jeden raz, aby zależności
> się dobrze ułożyły.

Czy w evolution masz wszedzie pliterki ?

Ja mam prawie wszedzie oprócz:

Sr_[]
Nades_[]ane

To z tej belki z lewa.
Nie mialem tez przez jakis czas w komposerze majli
ale czarymary i pojawil sie font o stałej szerokośći i
pliterkami. Poza tym evolution dziala.
Powiem tylko, ze wykonałes kupe dobrej roboty.
Ja spedzilem nad tym 2 dni i udalo mi sie to wszystko pokomilowac
ale jak to zrobilem to nie potrafie odtworzyc.
Teraz po twojch zmianach komiluje sie ok.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'