hpijs - działa to?

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 18 Gru 2001, 09:27:47 CET

On Tue, Dec 18, 2001 at 09:21:04AM +0100, Roman Werpachowski wrote:

> Moja DeskJet 690C działa bardzo ładnie ze sterownikiem uniprint, który
> jest w pakiecie ghostscript. Co najważniejsze, znacznie szybciej niż ze
> sterownikami typu cdj500 czy cdjmono.

Moja 690C działa na cdj670 (z możliwością wyboru econo/normal/best),
wcześniej na cdj550 (zamiast econo/... można było ustawić depletion, ale
to nie to samo). Z hpijs nie pamiętam czy w ogóle próbowałem - nie
chciało mi się psuć czegoś co dobrze działa :)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/