Nowe iso na ftp

Wto, 18 Gru 2001, 09:44:45 CET

On Mon, 17 Dec 2001, Witold Filipczyk wrote:
[..]
> Generowanie .iso mogłoby wyglądać tak:
> - base (bootkietki, konfiguracyjne, itp.) wrzucamy na początek
> - przygotowany jest plik z nazwami pakietów (od najważniejszego)
> na www.pld.net.pl powinna być ankieta czego potrzebują userzy
> - dorzucamy do .iso kolejne pakiety z listy
> - co się nie zmieści na następną płytkę
> - dobrze by było, żeby jakaś minimalna konfiguracja była zapisywana na
> wszystkich płytkach

Primo: nie wymyślaj od nowa procedury robienia iso skoro jzu takowa jest.
Secundo: chcieć nie musi koniecznie móc. To znaczy że branie wprost tego
co wyjdzie z "plebiscytu" do tego żeby preparować iso może być conajmnien
niebezpiecznie dla uzyteczności takich zasobół dlatego napisałem że
możnaby to spróbowac wykorzystać ale dodatkowo przy korekcie zawartości
płytek. Prostu trzeba to robić *z* głową z nie głową.