Nowe iso na ftp

bartowl@surfuje.w.pl bartowl w surfuje.w.pl
Wto, 18 Gru 2001, 13:30:26 CET

Dnia wto, gru 18 2001 o godz. 11:04, Blues napisal(a):

> Wyobraz sobie, ze niektorzy maja takie magiczne urzadzenie jak X-server z
> wieloma podlaczonymi koncowkami.....

chyba aplikacje x-owe z wieloma podlaczonymi X-serverami ;>>>
w sensie ze na serwerze wystarcza wtedy tylko XF*-libs i odpowiedznie
iksowe programy, a X-servery stawia sie u klientow.
btw serwery dosyc czesto albo nie maja monitora, a jak juz maja, to
zazwyczaj jakis B/W, bo po co im lepszy ;>

--
BartOwl <bartowl w surfuje.w.pl> | dione.ids.pl/~bartowl/ | cell: 607199049