licznikppp

bartowl@surfuje.w.pl bartowl w surfuje.w.pl
Wto, 18 Gru 2001, 13:40:49 CET

Dnia pon, gru 17 2001 o godz. 04:11, Witold Filipczyk napisal(a):
> Napisałem fajny programik, ale nie wiem jak zrobić dla niego .speca.
> Program wygląda tak:
>
> #!/usr/bin/perl
> <cut>
> printf "Połączeń=%d Łączny czas=%d:%.2d:%.2d\n",$licz, $godz, $min, $sekundy;

odnosnie programu - to takie informacje laduja w syslogu, do tego razem
z tym ile danych zostalo przeslanych, polecam programik yossy - monopoly
;>

> Może można go gdzieś upchnąć.
> Jakie makro albo inny sposób jest na to żeby w %prep wrzucić plik jako Source0,
> który nie jest ani .tar.gz ani .zip. Jest po prostu zwykłym plikiem.

ale jesli chodzi o cele edukacyjne (robienie specow) to chetnie tez
poslucham ;>>

--
BartOwl <bartowl w surfuje.w.pl> | dione.ids.pl/~bartowl/ | cell: 607199049