Prośba o sprawdzenie speców

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 18 Gru 2001, 14:26:00 CET

On Tue, Dec 18, 2001 at 02:03:08PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ale wydaje mi się że to co zawiera ten pakie to nie jst niezbędne minimum.
Moze tak, a moze nie. Ja nie znam mniejszego minimum.

> Po za tym zamiast być to bgenerowane z osobnego speca powinno być to
> generowane jako podpakiet.
Zgadza sie. Ale na razie nie jest to mozliwe w rozsadny i latwy sposob
o ile mi wiadomo. Polecam archiwum listy.
Co prawda moglo sie juz cos zmienic. Jesli tak, to chetnie poslucham,
poniewaz ostatnio nie mam czasu, zeby moc to sprawdzic.

    wrobell <wrobell w ite.pl>