Usuwanie

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 18 Gru 2001, 23:38:54 CET

On Tue, Dec 18, 2001 at 10:01:01PM +0100, Filip Kalinski wrote:

> Wydaje mi się, że nie można tego dystrubuować...
> Poza tym divx4linux radzi sobie b. dobrze.

divx4linux ssie tylko trochę mniej niż w32codec (nie wymaga fragmentów
wine, ale jest binary-only).
I u mnie nie działa z ostatnim mplayerem (pusty obraz).
opendivx to samo.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/