Usuwanie

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Śro, 19 Gru 2001, 08:57:56 CET

On Tue, Dec 18, 2001 at 23:49:56 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie chcę sie wypowiadac w tym temacie) zrobie to co wyniknie z dyskusji.

Akurat w tej kwestii nikt się nie wypowiedział, więc idzie to tak:

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=nv_swlicense

   2.1.1  Rights.  Customer may install and use one copy of the SOFTWARE on a single
   computer, and except for making one back-up copy of the Software, may not otherwise copy
   the SOFTWARE.  This LICENSE of SOFTWARE may not be shared or used concurrently on
   different computers.

   2.1.2  Linux Exception.  Notwithstanding the foregoing terms of Section 2.1.1, SOFTWARE
   designed exclusively for use on the Linux operating system may be copied and
   redistributed, provided that the binary files thereof are not modified in any way (except
   for unzipping of compressed files).

Czyli jak rozumiem, możemy kopiować i redystrybuować, dopóki nie
zmieniamy plików binarnych.

Na ftp jest -driver-nvidia, ale nie ma -nvidia-kernel. Jeśli
rzeczywiście można - to trzeba go dodać.

Czyli trzeba jeszcze usunąć binarki z ftp.

> Których ?

XFree86-driver-nvidia oraz XFree86-nvidia-kernel raczej nie zmieniły
się w porównaniu do tego, co jest. Pozostaje więc (zmienione spece):

mplayer - potrzebna zgoda na licencję przy budowaniu pakietu binarnego,

w32codec - nie ma już pustego pakietu binarnego, potrzebnego do
spełnienia zależności (apt) - to załatwiają divx4linux; jest zwykłe
budowanie pakietów zarówno źródłowych jak i binarnych za zgodą na
licencję,

kza - w ogóle nie ma src.rpm (będzie zawierał samego speca).

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux