adasi: SPECS lstat.spec

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 19 Gru 2001, 07:22:54 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk" <grzegorz w webmedia.pl>
To: <adasi w pld.org.pl>; <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Tuesday, December 18, 2001 11:27 PM
Subject: Re: adasi: SPECS lstat.spec
> Tylko dlaczego jest to kawałek Makefile.in??? IMHO do cofnięcia i
> cvs diff -r 1.2 -r 1.1 lstat-makefile.patch także bo teraz to to jest
> zepsute.
Ciągle nad tym pracuje i nie wiem jak to zaadaptować
Bez tego pakiet się albo nie buduje (jako luser na maszynie z OW), a jeżeli
już się buduje to machine-specific, tzn. interface'y są brane z buildera.
Wywołanie mkgraph powinno być w %post, dziś wieczorem wyślę poprawioną
wersję obydwu plików. Proszę o cierpliwość.
WK