adasi: SPECS php.spec

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 19 Gru 2001, 20:53:10 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Bohosiewicz" <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>
To: "grupa rozwijających pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Wednesday, December 19, 2001 8:44 PM
Subject: Re: adasi: SPECS php.spec
Wykomentowałem patche które się nie nakładały: pakiet przechodzi przez %prep
bez problemów więc na 99% się buduje (skoro źródła działają)
> I poza tym 4.1.0 ma isc DO BRANCHA!
PO CO? Jaki sens ma robienie brancha dla nowej wersji jakiegoś programu,
nawet jeżeli jest to coś wielkości PHP? Tak samo może branch powinien być na
2.2.19 i 2.2.20 oddzielny? 4.0.6/4.1.0 nie jest tak rewolucyjne jak 3.x/4.x
więc poprostu trzeba iść dalej. Za to 4.1.0 jest dużo bezpieczniejsze, daje
nowe możliwości i im wcześniej na 4.1.0 przejdziemy tym wcześniej te
bezpieczne możliwości (global vars issue) będą wykorzystywane
WK