adasi: SPECS php.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 19 Gru 2001, 23:04:54 CET

On Wed, 19 Dec 2001, Witek Kręcicki wrote:
> Wykomentowałem patche które się nie nakładały: pakiet przechodzi przez %prep
> bez problemów więc na 99% się buduje (skoro źródła działają)

aha.
Ile pakietow mi przechodzi przez prep, a mimo to sie nie buduje poprawnie.
A tym bardziej nie dziala dobrze.

> PO CO? Jaki sens ma robienie brancha dla nowej wersji jakiegoś programu,
> nawet jeżeli jest to coś wielkości PHP?

Po to, ze na biezaco mozna pracowac na _sprawdzonym_ i _dzialajacym_
(lepiej lub gorzej, ale wszyscy wiedza jak) programie.

> Tak samo może branch powinien być na 2.2.19 i 2.2.20 oddzielny?

2.2.19 nie dzialal poprawnie, wiec robienie brancha nie mialo sensu.

> 4.0.6/4.1.0 nie jest tak rewolucyjne jak 3.x/4.x więc poprostu trzeba
> iść dalej. Za to 4.1.0 jest dużo bezpieczniejsze, daje nowe możliwości i
> im wcześniej na 4.1.0 przejdziemy tym wcześniej te bezpieczne możliwości
> (global vars issue) będą wykorzystywane

ALE WIELU LUDZI MA SRODOWISKA PRODUKCYJNE.
Nie moze sobie pozwolic na nie-dzialanie skrypty przestana dzialac. Nie
zagwarantujesz mi, ze ten php bedzie dzialal tak samo.

Jezeli sie sprawdzi ten php w branchu - zostanie przeniesiony. Do tego
momentu nie ma o czym nawet gadac. To jest za wazny pakiet.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...