gcc i libstdc++

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 20 Gru 2001, 06:02:34 CET

On Wed, 2001-12-19 at 15:00, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Więc dlaczego jest w jednym tar.gz z gcc?
i to szczerze mowiac jest po prostu przykre :(
rownie dobrze mozan sobie wyobrazic sytuacje, gdy wszystkie pakiety
z PLD umieszczamy w jednym tarballu i probujemy jes przebudowac przy
pomocy jednego speca... przyjemne?

> Od paru miesięcy używam gcc3, przekompilowałem nim kilkaset pakietów
> i poza drobnymi problemami z ghc (który wykorzystuje gcc w dość
> brutalny sposób) nie spotkałem się jeszcze z błędem w gcc ani
> libstdc++.
nie twierdze, ze sa bledne... ale nie mozesz mi zagwarantowac, ze
kod z gcc3 nie bedzie mi segfaultowal z byle powodu... (wiem, wiem...
nic nie dzieje sie przypadkowo).

> Błędy są tylko w programach pisanych w niby-C albo niby-C++, które
> przypadkiem były przyjmowane przez starsze wersje gcc.
niestety programy takie istnieja i jezeli pisze jak byk! ta wersja nie
bedzie sie kompilowac z gcc3 to tak jest... a patchowanie nie zawsze
jest latwe...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl