gcc i libstdc++

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 20 Gru 2001, 08:59:35 CET

On Thu, 2001-12-20 at 08:46, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Przecież to nie my je tam umieszczamy, tylko ludzie od gcc / libstdc++.
wiem... ale my mozemy nie budowac tego razem z gcc tylko osobno :)
roznica pomiedzy tym co znajduje sie w zrodlach gcc a tym czym jest
libsdtc++-2.92 jest kolosalna. Moglbym wrzucic patcha wielkosci 500kb z
nowymi zrodlami do gcc, ale to jest imho chore...

> Nawet nie wiedziałem, że libstdc++ ma inny rytm releasów (o ile tak jest).
strona domowa gcc.gnu.org/libstdc++

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl