isdn4k-utils

radzio@pld.org.pl radzio w pld.org.pl
Czw, 20 Gru 2001, 15:13:10 CET

On Thu, Dec 20, 2001 at 09:01:30AM +0100, Jacek Sobczak wrote:

> Ściągnij źródła fcpci ze stron AVM.
> Piszę na priva, bo na listę nie za bardzo mogę.

Dzieki. Na razie sobie poradziłem ładując modół samodzielnie za pomocą
lsmod -f. Za nim skompiluje sobie modół dla 2.2.20 mam jeszcze pytanie:
Używasz multilinka w pppd? U mnie wywala, ze kernel driver nie suportuje
tej opcji. Trochę lipa, bo na razie ciągne na jednym kanale. Może przyczyną
jest właście owa niezgodność ale wole się upewnić, bo może lepiej odrazu na
2.4.x (choć wolałbym tego uniknąć).

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>