adasi: SPECS php.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 20 Gru 2001, 16:18:09 CET

On Thu, 20 Dec 2001 08:12:03 +0100 (CET), you wrote:
>Co nie dzialalo? php_odbc, ktorego rzadko kto uzywa (bo z bazami szybciej
>sie dogadac modulami dedykowanymi) i tyle.

Och nie tylko nie działał imho bardzo ważny gettext. Poza tym stabilny to
stabilny a nie stabilny dla większości i niestabilny dla "rzadko kto
używa"'jących niektórych możliwości.

>Podeslij mi kawalek skryptu w php, ktory na 4.0.6 nie dziala,
>a powinien, to przetestuje ;)

squirrelmail, nawet jest u nas spec, na kompilowanym ze źródeł chodzi
idealnie.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć