adasi: SPECS php.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 20 Gru 2001, 16:20:16 CET

On Thu, 20 Dec 2001 08:57:06 +0100 (CET), you wrote:

>Co ci nie działa????

gettext.

>SOA#1 - a mam tego "troszkę"....

Tak zainstaluj gettext, ja używam php tylko w kilku swoich skrytpach i z
squirrelmail, czyli więszkość tego co używam nie chodzi (w zasadzie
wszystko bo moje skrypty to licznik i takie tam bzdety). Poza tym SOA#1 to
chyba nie na HEAD bo to ma _WSZYSTKIM_ chodzić ładnie i stabilnie a nie
tobie.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć