Problem z rpm -U

dzimi@cyborg.chropaczow.eu.org dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org
Czw, 20 Gru 2001, 19:14:16 CET

On Thu, 20 Dec 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> On Thu, 20 Dec 2001, Jacek Osiecki wrote:
>
> W tej chwili w CVS jest juz 2.2.20-3 bez secure chroot().
> Poki dzimi nie przyjedzie i np nie dorobi poprawki ze gdy chroot jest na /
> to obostrzenia nie obowiazuje postanowilem to wylaczyc.

/me juz jest (niestety pewne sprawy byly wazniejsze od PLD, sorry), o tym
bledzie wiedzialem i grzebalem troche w zrodlach ale moje opoznienie z
TYM zwiazane bylo jak juz wspomialem z wazniejszymi sprawami; btw
na ftp.kernel.pl/pub/People/dzimi/i386/ mozna znalesc moje testowe kernele
ktore mialy te opcje wylaczone (sic!), przepraszam za blad ale moja wina
ze puscilem spsute configi, ale jak to sie mowi, pakiet musi sie dotrzec
:))

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)