qmail a qmail-client

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 20 Gru 2001, 20:51:22 CET

On day Thu, Dec 20, 2001 at 02:50:35PM +0100, Michal Kochanowicz wrote what follows:
> On Thu, Dec 20, 2001 at 01:47:35AM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> 1.
>
> 2.
>
> 3.
>
> 4.
>
> W związku z powyższymi dowodami niezrozumienia celów projektu oraz
> działania wbrew woli ogółu developerów niniejszym przedstawiam do
> głosowania wniosek o odebranie panu Witoldowi Filipczykowi prawa zapisu
> do CVS PLD.

Bez przesady, dajmy mu trochę czasu, na początku każdy jest pełen zapału
do robienia głupich rzeczy (tak samo, jak ja swego czasu :-) ),
stawianie zbyt napalonego człowieka od razu pod sąd publiczny nie jest
dobrym rozwiązaniem.

Jeśli chcemy zrazić do PLD jak najwięcej ludzi to oby tak dalaej :-(

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>