qmail a qmail-client

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 20 Gru 2001, 21:10:55 CET

On Thu, Dec 20, 2001 at 12:12:51PM +0100, Jan Rekorajski wrote:
> Ujme to tak - nie masz bladego pojecia o czym mowisz. Cos ci sie sni.
> Albo cofniesz te zmiany w qmailu i sie uspokoisz albo ja sie zrobie
> bardzo nieprzyjemny. Howgh.

Nie cofnę zmian, bo nie wiem jak się to robi.
Po drugie to działa i zmniejsza się rozmiar pakietów np. na CD-ROMie

Czy ktoś używa domyślnego chyba u nas Maildir/ dla qmaila?
Może to jest wydajne i bezpieczne, ale łatwiej jest z-grep-ować
lub less-ować 1 plik niż 1000 w poszukiwaniu czegoś.

WF