adasi: SPECS php.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 20 Gru 2001, 22:32:02 CET

On Thu, Dec 20, 2001 at 09:28:48PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Dlaczego sie nie uruchomil? Pewnie bylo zainstalowane php-odbc,
> o ktorym wiadomo, ze sie gryzie z reszta dublujacymi sie symbolami...

Znaczy wiesz, że chodzi o symbole?
Ja próbowałem szukać - w odbc.so i mcrypt.so znalazłem tylko wspólne
_init, _fini i get_module, a te są we wszystkich modułach.
libodbc i libmcrypt mają w miarę dobrze oddzielone przestrzenie nazw.
Może coś przeoczyłem, ale jak na razie nie znalazłem o co chodzi...
Albo może coś dynamicznie doczytywanego przez te biblioteki.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/