bzzzzzzz

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 21 Gru 2001, 12:45:34 CET

Zycze Wam wszystkim wszystkiego najlepszego. Milych chwil
w swieta, odpoczynku i spokoju.

Zycze teraz bo jade do Polski :))) Huzia.

Mam nadzieje ze gdzies pod koniec przyszlego tygodnia
odbedzie sie nieformalne spotkanie. Jak sie uda mi dogadac z
Marznka. Jak by sie ktos chcial spotkac i wypic piwo to
zapraszam. Aaa spotkanie bedzie w warszawie.

Lukasz

PS. W zeszle swieta malekith napisal automateusza ciekawe czy w tym roku
napisze cos rownie bezuzytecznego :)))

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.