adasi: SPECS php.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 21 Gru 2001, 14:11:42 CET

On Fri, 21 Dec 2001 09:24:58 +0100 (CET), you wrote:
>ok - tak pisza w dokumentacji.
>Ale - php jest wazne i sa uzasadnione watpliwosci czy pakiet bedzie na
>pewno poprawnie pracowal.
>Dlatego - co wam szkodzi zrobic to w branchu???? merge do HEAD'a to szybka
>operacja. Jest sie o co klocic???

Nie, nie ma.

>Gwarantuje ci, ze jezeli sie okaze, ze faktycznie obawy byly faktycznie
>nieuzasadnione bede sie upieral za nowym php. Ale nie teraz.

Ok, ups sprawdziłem i teraz to w zasadzie mi głupio bo php z ftp działa mi
bezproblemowo z squirrelmail'em i gettext'em.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć