adasi: SPECS php.spec

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Sob, 22 Gru 2001, 15:31:45 CET

Dnia 22 gru o godzinie 01:49:44 +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> On Thu, 20 Dec 2001, Bartosz Jakubski wrote:
> [..]
>
> Nie. Ogólnie chodzi o to że powienien zdawać sobie sprawę z tego co robisz
> (to jak to rozeznanie uzyskasz w konkrewtnym temacie jest tu drugorzędne).
> Jeżeli nie zdawałeś sobie wcześniej sprawy to po przedstawieniu
> konkretnego spornego punktu w otoczeniu konkretnych faktów przez innych
> ten ktoś może:

(...)

> Przemyśl to jeszcze raz na spokojne co zrobiłeś i co inni Ci napisali. To
> co dalej się stanie będzie li tylko skutkiem tego co sam w tej sprawie
> zrobisz/powiesz.

Czytałem ten elaborat z rosnącym poczuciem zagubienia, nie wiedziałem
o co chodzi, ja przecież zwróciłem tylko uwagę na brak dokumentacji (w
przybliżeniu), a tu takie coś kloczek na mnie wytoczył.
List trzymał w napięciu do ostatniego akapitu, gdzie zorientowałem się,
że nie jestem adresatem...

:-)
--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --