evolution

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Pią, 21 Gru 2001, 17:35:43 CET

On Fri, 2001-12-21 at 15:32:23, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nadal nie jest.
> Co prawda linkerowi to nie pzreszkadza, a przy okazji spowodowało wykrycie
> kilku błedów w pdksh :)

A to ciekawe, bo od jakiegoś czasu u mnie zjawisko już nie występuje (lub
występuje w ograniczonym zakresie) i Evolution kompiluje się przyjemnie
szybko. Teraz libtool+linker to zabawa przez kilkanaście sekund zamiast
kilkunastu minut.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero