mozilla i SSL, Atari800 i X11

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 22 Gru 2001, 11:00:22 CET

On Fri, Dec 21, 2001 at 11:35:38PM +0100, Filip Kalinski wrote:

> Uaktualniłem do nowej wersji, i
>  - X11 u mnie działa (szczgóly, jak się wywala, co się dzieje?),

Pojawia się okienko wypełnione jakimś kolorem (zależnym chyba od bpp)
i zaraz znika, na terminalu pojawia się:

Configuration Created by Atari 800 Emulator, Version 0.9.9f
Using X11 Shared Memory Extensions
X Error of failed request:  BadWindow (invalid Window parameter)
  Major opcode of failed request:  38 (X_QueryPointer)
  Resource id in failed request:  0x5c00001
  Serial number of failed request:  531
  Current serial number in output stream:  531

>  - svga działa na nvidii, nie moja wina, ze masz voodoo

Toteż nie mam pretensji że nie mogę używać wersji svga (jak będę
wiedział dlaczego svgalib w 320x* nie działa na Voodoo to poprawię).

>  - SDL jest na razie experymentalny, aczkolwiek błąd w nim poprawiłem,
>  ale nie chciało mi się na razie wrzucać poprawkiy...

Wiem, wiem też kto to pisał, więc wiem kogo męczyć :>

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/