Chromium BSU - skończone

Sob, 22 Gru 2001, 13:03:53 CET

On Sat, 22 Dec 2001, FastViper wrote:

> Dodałem kupe łatek i zmodyfikowałem speca do tej gry.
> U mnie kompiluje się poprawnie.
>
> Bardzo proszę o przyjrzenie się temu pakietowi. IMHO świetny preznt
> na święta :>
>
> Jeśli wszystko ok, to poproszę o przebudowanie.

Nie jest źle. Jest całkiem dobzre ale ..

Kilka uwag ogólnych:
- przed commitem pzrepusć speca pzrez adapter.awk,
- o ile patch nie pochdzi z konkretnego meisjca w sieci gdzie ma konkretna
  nazwę to w nazwe pliku patcha nie wrzucaj wersji,
- informacje o tym skad pochodzi patch wystarczy ze właczysz w commit log
  patcha; w specu tak jak tetaz info o tym co patch robi i skad pochodzi
  tylko zaciemnia widok tego co ejst w pakiecie.

Popprzygladaj się troche stylistyce tego co już jest i nie zdziw się
jeżeli mniejsze czy większe odstepstwa od szablonu jaki został wypracowany
a jaki nie zmiania sie od dłuższego czasu tuż przed puszczeniem pakietu
bendę poparwiał. Niemneij o ile pakiet nie będzie musiał byc poprawiany
tym większe am szansę na szybkei wlecenie na buildery. Utrzymanie stałej i
w mairę jednolitej stylistyki speców pozwala zaoszczedzić czas na
przegladanie tego typiu zasobów bo przyzwyczajasz się "na oko" do tego że
pewen elementy powinny byc i jeżlei juz są to są one w konkretnej niemal
kolejności. Przykładowoe sortowanie rególek BuildRequires pomaga
odnajdywać to czegoś jeszcze tam brakuje. W miare powtarzalna kolejnosć
typów plikół w %fiels pomaga zorienotwać się czy czego nie pominąłeś
(najpier %doc, potem skrypty startowe i pliki %config, potem %bindir,
%sbindir i %libdir, dalej moduły, many i info, dalej pliki nagłówkowe i to
co zostanie). Prośba o zwracanie uwagę na takie drobne sz pozoru
szczegóły. To naprawdę pomaga w utrzymaniu tych zasobów w dobrej kondycji.
Czyli mówić inaczje zamias bawić sie w wariacje na temat nowych form
perosiłbym o możliwie duze naśladownictwo stylu/fomy speca do tych speców
jakei już są opracowane w analogicznych klasach pakietów.

I już konkretnie uwaga do chromium:
- %{_applnkdir}/Settings/* owinno jeżlei już wylądować w podpakeicie
  setup.