mozilla i SSL, Atari800 i X11

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 22 Gru 2001, 15:12:20 CET

On Sat, Dec 22, 2001 at 05:05:01AM +0100, Przemyslaw Brojewski wrote:

> Well,atari800 x11 jest praktycznie dead. nie ma maintainera.
> Zas SDL to najnowsze dziecko, ma moze ze trzy-cztery tygodnie.

A do kompletu svgalib jest mało przenośny. Świetnie :/
SDL jako tako mi działa, ale musiałem X serwer uruchomić z innym bpp niż
zwykle.

A X11 wygląda tak, jakby coś pojechało po nie swojej pamięci - ltrace:

XQueryPointer(0x080ecab0, 0x00600001, 0xbffffac8, 0xbffffac4, 0xbffffac0) = 1
                          ^^^^^^^^^^
XQueryPointer(0x080ecab0, 0x05600001, 0xbffffaf4, 0xbffffaf0, 0xbffffaecX Error of failed request:  BadWindow (invalid Window parameter)
                          ^^^^^^^^^^
  Major opcode of failed request:  38 (X_QueryPointer)
  Resource id in failed request:  0x5600001
  Serial number of failed request:  536
  Current serial number in output stream:  536
 <unfinished ...>

W pierwszym wywołaniu window (drugi argument) jest OK (pochodzi
z XCreateWindow), w drugim nie wiadomo skąd (żadna wywoływana funkcja X*
czegoś takiego nie zwróciła).
Pierwsze wywołanie jest z mouse_joystick (wywołane z Atari_PORT), drugie
z Atari_TRIG.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/