Xview

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Sob, 22 Gru 2001, 17:47:33 CET

Xvierw kompletnie nie chciało się budować, a ponieważ potrzebne było mi
do dzałania jednego programu, to to poprawiłem.
Tylko, że największe prolemy były przy budowaniu olvm i innych takich
dupereli, więc usunałem je z pakietu, nikt juz chyba tego nie używa,
a działajace biblioteki są znacznie ważniejsze.

Niestety ściągałem znowu SOURCES i zapomniałem przegrać nowy patch
do xview, na razie cofnę wersję pacz i sprawdzę, czy się buduje.

Jakby ktoś mógł go uaktualnić to byłbym wdzięczny :-)
(i przy okzaji wrzucić siedząca tam ikonkę..., też mi zginęła)

(siedzi w src-rpmie na ftp://sunsite.unc.edu:/pub/Linux/libs/X/xview/,
wersja 14)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>