Xy i takie tam rpmy

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 22 Gru 2001, 22:30:16 CET

On Sat, 22 Dec 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Powiedz mi proszę jaką wielką stratę poniesiesz jeśli nie skasujesz tych
> dwóch plików. Nie będziesz mógł spać z tą świadomością? I jeszcze
> powiedz mi jak ja będę miał wprowadzać do nich ewentualne zmiany?

Tylko taka, ze jak zaczniemy zapuszczac automat rebuildujacy zawartosc
SPECS w aktualnym srodowisku - automatyke do tego juz malekith napisal,
czekamy na te ...dziesiat celeronow u kloczka, takie spece kolidujace
z dystrybucyjnymi kernelami beda zaklocac zapuszczanie czegos takiego:

#!/bin/sh
cvs up SPECS
cd SPECS
for pakiet in *
do
buildrpm_request $pakiet
echo $pakiet
done

Dlatego mam propozycje oddzielenia takich specow gdzies, tylko nie wiem
jaki bedzie najlepszy pomysl, by bylo od razu wiadomo, ze te spece buduja
cos co _nie_ jest skladnikiem dystrybucji, gorzej - jest z nia w konflikcie
(a tak bedzie miedzy bttv i i2c ze speca a dystrybucyjnym kernelem).

> Zrozum proszę że ja nie chcę mieć nic wspólnego z kernel.spec ani z tym
> co z niego powstaje. Chociażby dlatego, że od wyjścia nowego kernela do
> uaktualnienia tego speca mija sporo czasu, oraz dlatego, że często z
> tymi kernelami są jakieś problemy.

> Tak, ale to wszystko trwa, pozatym będziesz to robił na dystrybucyjnym
> kernelu i nie ma żadnej gwarancji że wygenerowane z niego moduły uda się
> załadować na moim kernelu.

Coz, tego nikt nie moze Ci zagwarantowac, bo nie wie jakie Ty patche na swoj
kernel nakladasz :)

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-