pppd-2.4.1 i capiplugin (radzio)

radzio@pld.org.pl radzio w pld.org.pl
Czw, 27 Gru 2001, 22:28:08 CET

On Thu, Dec 27, 2001 at 09:22:27PM +0100, Jacek Sobczak wrote:

> Hmm, ciekawe... Możesz podesłać swój plik peer (ten który wywołuje się:
> pppd call twoj_plik_peer).
>
> Jacek

Oto ten pliczek (lekko ocenzurowany):

sync
noauth
defaultroute
name xxxxxx
plugin capiplugin.so msn yyyyyy
number zzzzzzz
protocol hdlc
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
multilink
/dev/null

wcześniej wkradł się błąd do tego co pisałem (opcja +mp jest obsługiwana
przez ipppd, w pppd potrzebna jest linijka multilink)

Udało Ci się skonfigurować dial on demand na c4l? Jak zrobiłem tak jak w man
capiplugin to pppd został uruchomiony odrazu kilkanaście razy.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>