pppd-2.4.1 i capiplugin (radzio)

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Pią, 28 Gru 2001, 12:50:07 CET

On Thu, 27 Dec 2001 22:28:08 +0100
radzio w pld.org.pl wrote:

> Oto ten pliczek (lekko ocenzurowany):

Dzięki, teraz jest OK. Moja wersja (z pluginem userpass) najwyraźniej
jest już przestarzała.

> wcześniej wkradł się błąd do tego co pisałem (opcja +mp jest obsługiwana
> przez ipppd, w pppd potrzebna jest linijka multilink)
>
> Udało Ci się skonfigurować dial on demand na c4l? Jak zrobiłem tak jak w man
> capiplugin to pppd został uruchomiony odrazu kilkanaście razy.

Nie używam dial-on-demand bo w tepsie nie ma zryczałtowanych opłat,
więc sam uaktywniam połączenie.

Dalszą dyskusję przenieśmy na pld-user-pl jak to sugeruje Tomek.

Jacek

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]