gdzie jest -lXau ?

Maciej Agaran' Pijanka agaran w team.pld.org.pl
Sob, 29 Gru 2001, 00:49:07 CET

On Fri, Dec 28, 2001 at 08:55:16PM +0100, Krzysiek dzimi Taraszka wrote:

> Hmm, dziwne, ja tego pliku /usr/X11R6/lib/libXau.a nie mam ... :(
> No nic, mialem zwalone XFree86-devel
> rpm -e && rpm -ihv naprawilo szkody

niekoniecznie
taki efekt robi rpm tzn gina dowolne pliki
przy exclude
tzn
rpm -Uhv --excludepath /usr/share/doc SysVinit potrafi zezrec /sbin/init
naprzyklad..
tylko ze ja nie potrafie namierzyc czemu tak sie dzieje
takto moznaby czasem mniejsza wersje systemu zrobic przez excludepath
omijajac np doce,lang,etc i ominac problem %lang
bo exclude dziala na to co ma zadzialac + czasem cos jeszcze
ktos ma pomysly jak to sledzic gdb'em?
bo rpma z -g kompilowanego juz sobie zrobilem
ale niemam pomyslu jak to zlapac jak juz mam gdb i robie run -...

--
Maciej 'Agaran' Pijanka
agaran w team.pld.org.pl