Jak się w PLD stawia serwer PPP?

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Nie, 30 Gru 2001, 20:45:47 CET

dnia Sun, Dec 30, 2001 at 04:53:33PM +0100, Michal Kochanowicz napisal(a):
> Cześć
>
> Czy nasze rc-scripts umożliwiają stawianie serwera PPP? A jeśli nie, to
tak, chyba ze potrzebujesz czegos bardzo rozbudowanego, wtedy nie wiem :-(

-- /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0

DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes
IPADDR=10.0.0.2
REMIP=10.0.0.1
HARDFLOWCTL=yes
MODEMPORT=/dev/ttyS0
LINESPEED=115200
DEBUG=no
PERSIST=yes
HOLDOFF=0
DEMAND=no
-- end

a pozniej to ifup ppp0

pozdro
newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/