ucspi-tcp i qmail

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 31 Gru 2001, 07:17:17 CET

On Sun, 30 Dec 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting Robert Kurtys <bob w pozyton.net.pl>:]

> Da się, jeśli to uspokoi PT dyskutanta, mogę tak właśnie zrobić.
>
> A tak w ogóle podejrzewam, że w obecnym qmail.spec rblsmtpd
> jest jedynie atrapą. :-))))))) To znaczy nie działa.

I chyba baggins jego uzycie z domyslnej konfiguracji wlasnie wylaczyl.
Skutek: usunac rblsmtpd z pakietu qmail, a zostawic tylko w ucspi-tcp.
Tylko czy w glownym pakiecie czy jako podpakiet - niech baggins glos
zabierze :)

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-