Parę pytań technicznych

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 31 Gru 2001, 13:46:40 CET

Mam problem ze zrobieniem speca.
Poruszałem ten temat na ircu ale były 2 stanowiska, i poprosu nie
przebrnołem przez to. Chodzi o to, ze jest jeden program kompilowany
3 razy z różnymi opcjami.
Padały propozycje: zobacz jak jest zrobiony vim, albo kernel.

Tylko ze w kernel'u modóły są budowane do innych katalogów
a vim jest budowany do innych nazw plików.

I tu pojaiwa się mój problem bo te program musi się za każdym razem
tak samo nazywać, więc, albo musi przejść 3 razy przez buildery
tylko z innymi wajchami, albo ( i ten pomysł wydaje mi sie
najlogiczniejszy) zrobic tak jak w vimie inne nazy plikow
i tylko linki w postin itp.

Ale czy to jest dobre i czy symlinki czy hardlinki ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'