geninitrd

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Wto, 18 Gru 2001, 10:14:00 CET

A Blues napisal(a):

>Nieeee no....
>Tak to sprawdzisz czy coś jest zbudowane jako moduł, a nie czy jest na
>sztywno w kernelu.
Słuszna uwaga!
Mam pewne obawy, że uniwersalnej metody nie ma. Jednak w większości
przypadków (gdy wiemy czego szukamy) odpowiedź jest w /proc. Mankament w
tym, że jeśli obsługa "tego czegoś" jest robiona przez moduł to musi on
być "załadowany".

Grzegorz
--